marți, 28 august 2012

Sunt fictiva?

Publicat de Mrs. Nobody la 11:26
Sunt eu,din nou.Tu nu ma cunosti,dar eu exist.Azi am deschis ochii din nou .Pana cand l-am vazut si nu era cu mine.Apoi i-am inchis si am zacut inauntru fara ca nimeni sa stie.Cred ca m-am secatuit de lacrimi,pentru ca n-am mai putut sa le dau drumul.Dar,Doamne cat as fi vrut ! Da,chiar acolo in mijlocul trotuarului pustiu,cu vocea lui si vocea ei care imi ajungea la urechi.As fi vrut sa il iau in brate si sa ma ghemuiesc langa el pe banca aia pe care ei stateau.Ca o fantoma am trecut pe langa.Salutul nu m-a mai ajutat .Am fost fictiva.
Si se priveau si am stiut ca eu sunt ceea ce sunt pentru ca asa trebuie.
"Buna.Sunt Mrs. Nobody."
"Buna.Ciudato."
Nu...nu  Da,sunt o ciudata.Am crezut in tine ,tu care esti ceva,iar eu care sunt nimic.Sa te mai astept?In fiecare zi astept ceva,dar tot ceea ce primesc este nimic.
"Suntem singuri,si-n loc de inima,ne bate luna" ...
Fii pentru mine ,iar eu voi fi pentru tine.Asculta-ma si ...nu ma indeparta.
Prea multa iubire si prea multa viata.Gresesc.E prea putin...Un ochi aruncat in directia mea,un zambet vag si o fluturare a genelor...Un salut ironic sau poate doar mimat.Oh,tu...sper sa-ti vina randul.Atat de mult te-am asteptat...

3 comentarii:

Only Books on 28 august 2012 la 13:21 spunea...

El nu stie ce pierde:(. Intr-o buna zi o sa isi dea seama ce a avut langa el si nu a stiut sa pretuiasca.
Timpul vindeca orice rana, asa ca trebuie sa ne acordam doar putin ragaz. Sunt sigura ca o sa treci peste :*. Be strong!

Dee.

Mrs. Nobody on 28 august 2012 la 13:26 spunea...

Sper ca intr-o zi sa ma intorc aici,la postarea asta,si sa iti spun "Multumesc,Dee.Ai avut dreptate :)".
Dar nimeni nu-mi va spune viitorul,asa ca astept.
Multumesc pentru ca ai trecut pe la mine ! Te mai astept :)

Only Books on 30 august 2012 la 03:02 spunea...

Sper si eu sa se intample asta, din tot sufletul :). Mereu sunt si voi fi aici, my dear:).

Dee.

Trimiteți un comentariu

 

Mrs. Nobody Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos