luni, 27 august 2012

Saturatie prea mare.

Publicat de Mrs. Nobody la 11:16
Si aici incep,din nou.Tu nu ma cunosti,dar eu exist.Sunt trista.Bineinteles.Poate o persoana sa fie fericita?Asa se spune.Se mai spune si ca drumul catre fericire e greu.Dar de ce sa nu facem o scurtatura? Sau sa o luam prin padure.Haa?De ce nu?Iti spun eu de ce.Pentru ca habar n-avem sa sapam o scurtatura si in padure ne ratacim.
Amandoi am crezut ca pot fii langa mine.Si niciunul nu a fost. De fapt,sa nu fiu rea.Au fost cateva zile.Zilele alea m-am simtit ca si cand as fi renascut din nou,cu o teama puternica in cel mai indepartat coltisor al sufletului.Dar stii cum e cu durerea.Cand te doare un singur lucru,te doare tot.M-a durut sufletul si acum incerc sa ma recuperez.Ma simt ca o ratata pentru ca fac asta.Nu e vina mea !
"Imi pare rau" as vrea sa le spun. "Te iubesc" as vrea sa ii spun. "Strange-ma in brate si nu-m mai da drumul niciodata" as adauga.
"Pleaca" imi spune."Nu esti pentru mine" ar adauga poate.
Ele sunt perfecte.Mrs. Nobody is just nobody :).



*Poof*

2 comentarii:

Only Books on 27 august 2012 la 11:27 spunea...

Heii, eu sunt de parere ca merita sa pui suflet in absolut tot ceea ce faci indiferent cat de mult te va durea dupa aceea. Pentru ca durerea poate fi invinsa daca ai persoanele potrivite alaturi, iar fericirea pe care ai simtit-o in acele momente nu ti-o poate lua nimeni inapoi:).
Imi place cum scrii!

Dee.

Mrs. Nobody on 27 august 2012 la 11:35 spunea...

Hei,Dee.Iti multumesc mult pentru comentarii.Ma simt fericita cand le citesc :).Multumesc si pentru optimismul tau.Oamenii ca tine sunt o comoara pentru cineva trist.Si da,sunt de acord cu tine.Dar mai am unele indoieli pe care nici macar nu pot sa le explic .
Multumesc ! Te pup.


*Poof*

Trimiteți un comentariu

 

Mrs. Nobody Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos