duminică, 26 august 2012

E cineva? Imi pare rau.

Publicat de Mrs. Nobody la 15:08
Sunt intr-o realitate ; in aceeasi in care te aflii tu .Nu stiu daca pot,dar incerc.Nu ma cunosti.Nimeni nu ma cunoaste.Nu sunt o persoana anonima.Am sentimente,glas si privire.Pot sa respir.Sunt acum in mintea ta,pentru ca altfel nu ai fii capabil sa citesti asta.Sentimentele pe care eu le am pot fi dure,dar poate si blande cateodata.Garantez ca de cele mai multe ori vor fi triste.Nu te poti astepta de la cineva care nu exista sa fie fericit,nu?
Si ce stii despre mine?Stii ca sunt "Mrs." si "Nobody".Mai vrei ?Descopera-ma.Si daca ti se pare ca nu mai sunt deloc,doar striga-ma. "E cineva?" .Imi pare rau.Dar voi fi mereu aici de acum incolo.
Ma simt fictiva in acest moment.Dar nu sunt !
Sunt la fel ca tine si la fel ca oricine altcineva...








*Poof*

1 comentarii:

Only Books on 27 august 2012 la 09:57 spunea...

Heii, cu totii suntem speciali in felul nostru. Nu esti la fel ca restul, esti diferita - intr-un mod bun:).
O sa iti urmaresc cu placere blogul, Mrs. Nobody!

Dee.

Trimiteți un comentariu

 

Mrs. Nobody Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos