luni, 17 septembrie 2012

Ce faci ?

Publicat de Mrs. Nobody la 05:42
Tu nu ma cunosti,dar eu exist.Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul  M-am gandit la tine tot timpul.Te iu...  De ce te-ai intors?Nu te-am chemat ,desi nu imi displace prezenta ta.Nu te-am chemat pentru ca inima mea nu ar fi suportat sa te vada din nou,fara ca tie sa iti pese macar unde ajungi.Te rog,inceteaza.Te rog,lasa-ma sa te iubesc. Si daca ai venit,ramai...sau pleci din nou ?Ochii mei au batut intunericul de atatea ori,doar pentru tine.Nu pentru fericirea ta,ci doar pentru tine.Sentimentele mele sunt caleidoscopice ,dar tu stii mai bine.Nu iti pasa.Iti pasa?Cand mi-ai luminat viata  ziua cu zambetul tau,am vrut sa culeg acel zambet cu buzele mele.Am vrut sa il iau cu mine pentru totdeauna.Cand mi-ai soptit o salutare in vant,eu am ras.Am ras.A fost amuzant?A fost doar placut.Ceva ce...in cuvinte,nu ar fi la fel,chiar daca as incerca.Oriunde merg,tu trebuie sa fii acolo.Alungandu-mi apoi  fluturasii,pentru ca nu te vad.Nu esti.Nu esti niciodata.Ce faci ?De ce ai aparut acum ?Nu te cunosc  vreau sa te cunosc .Te rog,te rog cunoaste-ma tu primul.Te rog,iarta-ma tu primul.Nu am vrut sa se intample asta.Nu am vrut,desi am sperat.Trecutul mi-e martor si nu m-ar acuza .Cerul mi-e limita,doar in prezenta ta.
Asculta...Ma auzi?
"Chiclimbar din noapte."
Te iubesc.


Cu dragoste,
Mrs. Nobody.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Mrs. Nobody Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos