vineri, 30 noiembrie 2012

Ca si cand as iubi...

Publicat de Mrs. Nobody la 09:42
Tu nu ma cunosti... Te rog,te rog fa ceva !M-am saturat sa ma prefac ca totul e bine.Nimic nu e ! Nimic nu e bine ! M-am saturat sa tip ,sa urlu si sa plang stiind ca tie nu-ti pasa !M-am saturat sa ma intorc mereu din drum.Pentru tine ! Nu ma cunosti.Nu m-ai cunoscut niciodata."Nu e destul." au spus .Nu mai stiu ce e destul,ce e insuficient si ce e bine ! Te urasc,te urasc,te urasc. Urasc faptul ca te iubesc.Printr-o singura picatura de amaraciune ,totul de umple si picaturile se imbulzesc pana dau pe dinafara .Tu esti orb ! Te rog,te rog fa liniste.Te rog,te rog,vorbeste incet ,spune-mi ca iti pare rau.Spune-mi ca pleci Spune-mi ca ramai .Te rog,mangaie-mi obrazul palid cu mainile tale.Te rog,daca ma lasi sa plec ,cauta-mi umbra.Ia-ma de mana ,trage-ma aproape de tine si sopteste-mi ceea ce mie mi-e teama sa iti spun.Cuvintele sunt nemiscibile si pline de proprie substanta.Vreau sa te inneci in ele .Vreau sa te inneci in ele,precum eu ma inec in cuvintele pe care nu mi-e teama sa ti le spun.Durerea e,cateodata,prea reala.Obosesc ,ca si cand as alerga fara oprire eternitati .Ca si cand as iubi.Fara ca tie sa-ti pese macar de-o picatura amara.

Mrs. Nobody


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Mrs. Nobody Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos